Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Classe découverte en Cappadoce
Archives
Derniers commentaires
7 juin 2010

Messages des élèves en turc

07 juin 2010

 

Anne, baba ve kardeşim,

 

 Bugün bir sürü şey yaptık. Tabii sizi de düşündüm. Kardeşime limon getiriyorum. Sizin hediyeleriniz ise sürpriz olsun! Hepinizi çok düşünüyorum. Gelince Sörvivor’ı bana anlatırsınız olur mu? Bu arada dişlerimi fırçalıyorum J.

EFEHAN MALERİ

 

 

Anneciğim, babişkocuğum ve kankam,

 

 Sizi çok özledim, sizi her gün görmek isterdim. Bugün limon depolarına gittik, orada bir sürü fotoğraf çektin. Sonra çamura dokunduk, küçük eşyalar yaptık, çok eğlendim. Sizi çok öpüyorum.

 Sizi çok seven kızınız

Selin Aker

 

 

Babacığım,

 

 Seni çok özledim burada çok eğleniyorum. Tabii ki de Aslan’ı da

çççççoooooooooooookkkkk özledim. Neyse iyi olduğumu bil diye yazdım seni çok çok öpüyorum. Hoşça kal.

Damla Kargın.

 

 

Sevgili anne ve baba,

 

 Ankara’yı hiç özlemedim çünkü orası çok kötü bir yer. İstanbul olsaydı tabii ki özlerdim. Burada çok eğleniyorum. Hoşça kalın.

Helin Güneş

 

 Anneciğim,

 

 Ben seni özledim, ama Elif’i hiç özlemedim bugün biz çanak çömlek yaptık başka bir şey. Bulamadım yazmak için neyse hoşça kalın.

 Rana Günaydın

 

 

 

Merhaba anne, ağabey ve Boncuk,

 

 Bugün çok eğlendim, bir sürü fotoğraf çekip bir de çanak çömlek yapmayı öğrendim, aslında ilk önce çamura dokunmak biraz garip gelmişti ama sonra alışıp bunu yapmanın çok eğlenceli olduğunu fark ettim. Bir de limon dolu bir ambara gittik. Neyse siz herkese benden selam söyleyin ve sizleri çok sevdiğimi sakın unutmayın.

  Ceren Civaner

 

Merhaba anne,

 Nasılsın? Ben burada çok eğleniyorum. Fotoğraf makinemin hafızası dolmak üzere ama idare ediyorum. Şu ana kadar çanak yapmayı öğrendim, bir limon deposunu ziyaret ettik, peri bacalarının bir kısmını gördük ve deve şeklinde bir baca. Neyse babama ve diğer herkese selamlarımı ilet. 

 Uzay ERTUGAY 

 

Merhaba,

 Ne yapıyorsunuz? Bugün limon depolarını görmeye gittik, buralarda hava sıcak ama akşam üzere yağmur yağdı. Duyduğuma göre orada büyük tanelerle dolu yağmış. Ben burada çok eğleniyorum ama sizi de çok özledim. Herkese selam kendinize iyi bakın. Görüşürüz!  

Burak Sarıgöl

Publicité
Commentaires
I
Pitircik kizim,<br /> What's up? Missing you badly. Pelin teyze is staying with us till you come back. You broke Elif's heart, dont speak like that. Take care of yourself please.Brush yr teeth and dress up appropriately. Take a lot of pictures please.Hope you are not coughing.We can not come there. So you will be coming back with the class.Ok? Kisses. Annen
U
Dostum,<br /> seni çok özledik ama fotoğraflarından da anladık ki çok eğleniyorsun. Biz de annenle Paris'e geldik. Buradan New York'a geçeceğiz:))) <br /> Sen döndüğünde Ankara'da oluruz merak etme....<br /> Koray yarın odanın projesini gönderiyor, haftaya da duvar yıkılacak...<br /> Monsieur de özledim diyor. (miyavvvvv)<br /> Mesut- İlknur
S
BENİM CANIMIN İÇİ,<br /> GELDİM SENİ DOĞRU DÜRÜST GÖREMEDİM.<br /> GELMENİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM.<br /> GÖNLÜMÜN SULTANI PRENSESİM.<br /> SENİ ÇOK SEVİYORUM.<br /> SEMA KARGIN
S
BENİM CANIMIN İÇİ,<br /> GELDİM SENİ DOĞRU DÜRÜST GÖREMEDİM.<br /> GELMENİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM.<br /> GÖNLÜMÜN SULTANI PRENSESİM.<br /> SENİ ÇOK SEVİYORUM.<br /> SEMA KARGIN
S
CANIM DAMLAM;<br /> SENİ ÇOK ÖZLEDİK BİR TANEM.<br /> SEMA İL BİRLİKTEYİZ.SENİ ÖPÜYORUZ.<br /> SEMA KURBAN OLAN VERENE DİYOR.<br /> ASLAN ÇOK İYİ.KONUŞMAYA BAŞLADI.ÇARPIM TABLOSU ÖĞRETİYORUM.3LERE GEÇTİK.<br /> SENİ ÇOK SEVEN BABAN VE SEMAN
Classe découverte en Cappadoce
  • Cette semaine, les élèves de CM2 du lycée Charles De Gaulle d'Ankara vivront au rythme de la Cappadoce. Au programme : stage cinq jours de poterie à Avanos, découverte de sites remarquables, la ville souterraine de Derinkuyu et les mosaïques de Sobessos
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Publicité
Publicité