Canalblog
Archives
Derniers commentaires
9 juin 2010

Messages des élèves en turc

8 Haziran Salı

Sevgili ailem,

Bugün kamp yapacağız. Ama yağmur yağıyor. Sabah çanak çömlek yaptık, yer altı şehri Derinkuyu’yu gezdik tam mezarlığa girecektik herkes korktu ve geri çıktık. İyiyim. Uzay ile odada yeni bir oyun bulduk. Biz çok eğleniyoruz.

Ankara’da görüşürüz.

Buğra

9 Haziran Çarşamba

Dün gece Soğanlı vadisinde baykuş sesleri arasında, doğanın kucağında ilk başta uyumakta zorlansak da çok güzel kokular arasında mışıl mışıl uyuduk. Güneşin ışınları çadırlarımıza vurana kadar… Odun sobasının sıcağında nefis bir köy kahvaltısı yaptık. Kahvaltıdan sonra Soğanlı vadisinde yürüdük ve sekiz tane kilise ziyaret ettik. Hava çok güzeldi. Yine nefiiiiiiiiiiiis bir öğle yemeği yedik ve yola çıktık. Yolda Sobesos mozaiklerini gördük ve çanak çömlek atölyesine vardık. Orada önce bir arkadaşımızın yüzünün maskesini yaptık (çamurdan). Ve bugün nihayet tornada ustamız Erdoğan Bey ile kendi çanağımızı yaptık. Tek kelime ile muhteşemdi!

Bu akşam DİSKOOO gecesi. Yaşasın! Hazırlandık ve ben, galiba Ceren’in elbisesini giyeceğim. Çok güzel bir elbise. Ankara’da görüşürüz. Sevgiler.

Eda

Commentaires
Classe découverte en Cappadoce
  • Cette semaine, les élèves de CM2 du lycée Charles De Gaulle d'Ankara vivront au rythme de la Cappadoce. Au programme : stage cinq jours de poterie à Avanos, découverte de sites remarquables, la ville souterraine de Derinkuyu et les mosaïques de Sobessos