Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Classe découverte en Cappadoce
Archives
Derniers commentaires
10 juin 2010

Messages des élèves en turc

Merhaba, 

 

Burada çok eğleniyoruz.

Çadırda, Sarah ve Blanche’la yattım. Çok güzel geçti.

Dün akşam disko vardı ama başım ağrıyordu ve çok gidemedim.

Bugün fotoğraf yarışması var ve sonra çömlek yapacağız.

Sizi çok özledim.

 

Melissa

 

Merhaba baba, 

Nasılsın?

Ben çok eğleniyorum. Salı akşamı çadırda kaldık. Çok uyuyamadım ama yinede iyi geçti. Sonra Soğanlı vadisinde dolaştık, Sobesos mozaiklerini gördük. Ve en son çanak çömlek yapmaya gittik tornanın üstünde çalıştık. Yarın akşam görüşürüz. 

  Uzay ERTUGAY 

 

Merhaba anne ve baba,

Ben çok eğleniyorum sizi çok özledim kampta çok eğlendim. Damla size selam söylüyor. Kuzenim gitti mi? Yarın görüşürüz

 Nadine Benice

 

Sevgili Anneciğim,

Bu öğleden sonra tekrar çanak çömlek yaptık ve maalesef yağmura tutulduk ayaklarıma kadar her yerim sırılsıklam oldu ama en azından saçlarım kurtuldu. Çok eğlenceli bir gün geçirdiğimi itiraf edebilirim. Şimdilik anlatacaklarım bu kadar. Ankara’ya gelince siz de bana neler yaptığınızı anlatırsınız. Yarın görüşmek üzere ve hoşça kalın.

 Ceren CİVANER

 

Merhaba,

Söylediğiniz gibi mesaj yazıyorum:

Nasılsınız? Ben iyiyim ama sizi çok özledim. Çoço sıkılmasın çünkü ben yarın geliyorum. Dün gece biraz yorulmuşum ve bugün çanak çömlek yapmaya giderken yağmura yakalandık. Biraz ıslandım ama hemen üstümü değiştirebildim, umarım orada havalar güzeldir çünkü yağmurdan bıktım.

Neyse görüşürüz 

 Burak Sarıgöl

 

 

 

 

Merhaba,

 

Bugün benim doğum günüm. Efehan ve Burak sabah odama gelip sürpriz yaptılar. Bugün “fotoğraf rallisi” yarışmasının sorularına cevap vermek için Ürgüp’ü gezdik. Çanak çömlek yapmaya giderken yağmur yağmaya başladı. Akşam film izleyeceğiz. Cuma günü de dönüyorum. Ankara’da görüşürüz.

 

   Buğra Mert

 

 

 

Merhaba annişko, babişko ve ablişko,

 

Sizleri çoook ve çooook özledim. Bugün “fotoğraf rallisi”yarışması yaptık. Diğer grubun pazartesi hazırladığı soruları cevaplamak için Bütün Ürgüp’ü. Gezerken Belediye’ye gittik. Orada belediye başkanı bize hediyeler verdi. Ayrıca sizlere bol bol hediyeler aldım. Bu akşam, sinema var. Yarın Ankara’ya yaklaşınca sizi Konya Makas’tan arayacağız. Selocan’ı İncek’ten almayı sakın ama sakın unutmayın! Yoksa size küserim mektubumu keserim.


 

Selin

 

 

 

 

Publicité
Commentaires
U
Fotoğraflarınızdan ne kadar çok eğlendiğinizi takip ettik canım. İnanılmaz gezdiniz ve sizi yağmur da durduramadı. Çadırda kalmak da müthiş bir macera oldu sanırım. <br /> Dedenin doğduğu, yaşadığı yerleri beğendin mi merak ediyorum doğrusu. <br /> Artık seni özlemle bekliyoruz canım benim,iyi yolculuklar...
Classe découverte en Cappadoce
  • Cette semaine, les élèves de CM2 du lycée Charles De Gaulle d'Ankara vivront au rythme de la Cappadoce. Au programme : stage cinq jours de poterie à Avanos, découverte de sites remarquables, la ville souterraine de Derinkuyu et les mosaïques de Sobessos
  • Accueil du blog
  • Créer un blog avec CanalBlog
Publicité
Publicité